четверг, 26 января 2012 г.

1 квітня - День Сміху й дураків , Прикольні статуси до 1 квітня! ,



  • Елізабет Гаскелл
  • Уххх …) 1 квітня) ну я сьогодні поіздевааааюсь
  • Сьогодні 1 квітня) І ми всім класом поставили будильники на одне і теж час) І на уроці всі будильники задзвонили) Училка була в сказі) І ми всі хором відповіли) З 1 квітня
  • Сьогодні 1 квітня, а таке відчуття що 1 вересня!
  • Увага! 1 квітня не буде!
  • Перше квітня, “день дурнів” – американський народне свято.
  • На ліфті: Ліфт не працює. Найближчий ліфт у сусідньому під’їзді.
  • “Той хто не дурний, не такий розумний, як він думає”
  • Франсуа, Дюк де Ларошфуко
  • Питання: Яка першоквітневий жарт може служити кращим подарунком на Новий рік?
  • Відповідь: … Вагітність …
  • Давайте подякуємо дурнів. Не будь їх, іншим було б важко домогтися успіху.
  • дуже 1-го квітня весело особливо те що заклик починається … ..
  • Більшість вчителів ненавидять 1 квітня
  • - Мовчи, жінка, твій день 8 березня! – Мовчи сам, твій день взагалі 1 квітня – день дурня!
  • Берете порожню пачку з-під порошку, Ariel наприклад, насипаєте туди дитячої сухої суміші і де-небудь у пристойному суспільстві, дістаєте цю “смакоту” з сумки, ложку – з кишені, і з задоволеним виглядом починаєте уплітати цю справу. Непоміченими не залишитеся – це точно!
  • Як показує практика, в будь-який інший день можна розіграти набагато більшу кількість людей, ніж першого квітня.
  • а мене розіграли першого квітня
  • - По телефону?
  • - Ні по нирках в подваротне, але про телефон там теж щось було
  • треба ж було 1 квітня народитися, все життя себе дурепою і клоуном відчуваю
  • Якщо ви дівчина, то … 1 квітня рано вранці, поки ваш хлопець ще не зовсім прокинувся, кажіть йому: “Вітаю! Через 9 місяців (ну або 8 або 7 або … залежно від конкретної ситуації) ти станеш татом! “
  • Беремо електродриль і пару раз запускаємо її на очах у об’єкта, щоб привернути його увагу … Потім заходимо за спину, запускаємо електродриль і тикаємо пальцем у спину об’єкту … І закриваємо вуха від вересків об’єкта))
  • Дзвониш години в 2 ночі і говориш таким милим і ввічливим голосом:
  • “Здрастуйте! Бюро добрих послуг бажає Вам на добраніч “- повторити кілька разів
  • Більшість людей впевнені, що якщо при включенні компа водити курсором по кругу, то комп’ютер завантажитися швидше;)
  • 1 квітня можна говорити все що завгодно, навіть правду. все одно ніхто не повірить
  • хочу закохатися у закоханого в мене!!))
  • 1 квітня. Чоловік повертається додому. А там його дружина з його кращим другом трахкає. Мужик, розводячи руками: – Дуже смішно, бл @ дь!
  • 1 квітня в аптеках тести на вагітність продавалися відразу з двома смужками
  • Зайчики в трамвайчику, жаба на мітлі … Мені здається Чуковський “сидів” на коноплі …
  • Сонце світить я балдію … дощ іде я Фанарі … я від життя ловлю кайф … все чудово It “s me life).
  • 1 квітня – день зачаття нового року. залишилося дев’ять місяців до 1 січня
  • Продірявила всю всю туалетний папір дироколом …
  • До 1 квітня готуюся =)
  • Легше сказати: “У мене все добре.”, Ніж пояснювати, чому я так хочу розбити голову об батарею.
  • Перший: Я Новий рік зустрічав на Канарських островах. Кайф – тепло! Другий: А я в гори виїжджав, на лижах ходив. Третього запитують: А ти … Що? Де? Як? Третій: А я разом з Вами на кухні був. Тільки не курив!)
  • 1 Квітня!!
  • Треба вимкнути телефон, закрити штори, не заходити в контакт і залестощі під ліжко і спати хоч би що хто не прікольнулся! )))
  • Я в міліції. Мене взяли і завели справу. Причина “Занадто красива”. У них всі докази на руках! Я в сум’ятті. ПОМОГІІІІІ !!!!!
  • любити-не означає страждати, але і страждати не значить-любити!
  • … Говориш географію добре знаєш??? Якщо на хрін пошлю не заблукаєш? ..
  • Дівчата сваряться тільки з тими, з ким потім хочуть помиритися. Решту вони посилають.
  • Так вийшло, що ми з ним поцілувалися … ненавмисно … в засос … п’ять разів
  • Значить на уроці пишеш на аркуші паперу: “На стелі шкарпетка”. Далі передаєш сусіда по парті цей аркушик і говориш коли прочитаєш передай іншому … Ефект вражаючий …
  • ЛЮБОВ! Це коли дивишся на неї, а трахнути не хочеться!
  • Приклад суто чоловічої логіки: – Тобі налити? – Ні, я за кермом. – А чого на машині-то приїхав? Залишив би її вдома. -Квапився – думав, без мене пити почнете!
  • Поки фарбувалася, 10 разів свідомість втратила, від своєї краси.
  • Прикол простий, але дуже веселий: прокидаєтеся вранці першим і переводите всі годинники на 1 годину вперед. Весело, коли людина цілий день (поки не дійде) живе “по новому” часу, приходячи всюди на годину раніше.
  • Кількість немитого посуду є незмінною, обмежена висотою крана.
  • Найстрашнішу біль людині може завдати лише той, хто подарував йому найбільше щастя
  • У онуків 120-річної бабусі не витримали нерви, і вони психанув самі купили собі квартиру.



Комментариев нет:

Отправить комментарий