четверг, 26 января 2012 г.

Статуси для 8 березня. Статусы 8 марта,Міжнародний жіночий день


Чому завжди так – Новий рік чекаєш, чекаєш, а 8-е березня, як завжди, несподівано нагряне …
Тебе сьогодні вітаємо, від усієї душі тобі бажаємо: Щасливих днів і ніжної ласки, принцесу милу з казки, перемогу важку в боротьбі, хай все дістанеться тобі!
Подарунки на 23-е лютого, це інвестиції в подарунки на 8-е березня
Цікава в нас країна: 8 березня починають святкувати з п’ятого))
Зламалася дриль. Тепер доведеться на 8-е березня купувати дружині нову.
Найбільша провокація 20 століття. Свято 8 березня придумали торговці квітами, а звалили все на Клару Цеткін.
Яке березня, стільки й квітів у букет для тещі.
День Святого Валентина – демо-версія 8 березня
… Аммм .. Подаруй мені на 8 березня свою любов …
Вітаючи дружину з 8 Березня – головне не перейти на крик!
Щастя – це коли 8-ого березня тобі вдається привітати тільки тих жінок, які цього заслуговують.
«Мовчи жінка, твій день 8 березня!» .. Скоро … зовсім скоро. . . ми помстимося за цю фразу;))
хочу, щоб на 8 березня мені дзвонив Бред Пітт,
а я така спала і скидала
Серед весняних перших днів 8 Березня всіх дорожче. На всій землі, для всіх людей весна і жінки схожі.
Хочу привітати Вас сердечно З веселим святом весни. І сонця світло, і погляд ваш ясний Нам однаково потрібні!
Бажаю щастя і любові – вони дорожчі за всі подарунки! І хай всі збудуться мрії, в прекрасний день 8 березня!
Гуляючи 23 лютого … Залиш заначку на восьме березня …
З року в рік Вас поздоровляють, Бажають щастя і тепла, А в цей рік і я бажаю Любові, терпіння і добра!
Хай згинуть бурі і непогоди, підуть нехай навіки в тінь. Ми Вам бажаємо тільки щастя У Ваш найдобріший, світліший день!
Давно вже відшуміла завірюха, весна стукається в кожен будинок. Я вітаю Вас, подруга, з Міжнародним жіночим днем!
Восьме березня – жіночий день.
Мені жінок поздоровляти не лінь.
Завжди любив їх і люблю.
Але більше всіх свою дружину.
Твої улюблені квіти зігрію я своїм диханням, в день Жіночої Чарівності, вони прекрасні, як і ти! Зі святом!
Вітаю з 8 березня,
Моя мила дружина!
І зізнаюся, що на світі,
Більше за всіх люблю тебе!
Від життя цієї хоче кожен свого, а я бажаю щоб все багато, або потроху, але всього! Вітаю з 8 Березня!
Хай посміхається сонечко, хай сміються квіточки, нехай радіє синочок і веселиться донька. Бажаю сімейного благополуччя. Зі святом 8 Березня, рідна!
У прекрасний день 8 Березня нехай збудуть мрії твої, дорожче всіх земних подарунків – море щастя і любові!
Нехай не буде сліз,
Дарують море троянд,
Люблять, поважають,
Милою називають.

Комментариев нет:

Отправить комментарий